Veelgestelde vragen
FAQ – Veelgestelde vragen
Binnen deze website van Welzijn Bloemendaal zijn er verschillende onderdelen waar vragen over binnen komen. Hieronder hebben we de meest gestelde vragen opgenomen, verdeeld naar de onderwerpen die binnen de website te vinden zijn.
Algemeen
Ik weet mijn wachtwoord niet meer, hoe kan ik een nieuw wachtwoord aanvragen?
Via het scherm waarmee u kunt Inloggen ziet u naast de login button de optie Wachtwoord vergeten. U komt nu op de pagina terecht waar u het wachtwoord kunt laten resetten (uw nieuwe wachtwoord ontvangt u per mail). Controleer voor de zekerheid ook uw spam box. Let op: het e-mailadres dat u hier invult moet gelijk zijn aan de gebruikersnaam waar u mee inlogt.
Activiteiten
Op wat voor manier kan ik een activiteit waaraan ik wil deelnemen vinden?
Door middel van de zoek filters links kunt u uw zoekopdracht verfijnen. Ook kunt u direct een bepaalde activiteit opzoeken door de naam in te voeren in het zoekveld.
Hoe kan ik een activiteit waaraan ik wil deelnemen betalen?
Activiteit inschrijvingen via onze website kunnen betaald worden op de manier(en) zoals bij de activiteit zelf is aangegeven. Als u daar specifieke vragen over heeft kunt u telefonisch of per e-mail contact met ons opnemen.
Ik kan een bepaalde activiteit niet vinden. Wat moet ik nu doen?
Indien u na het zoeken de activiteit toch niet heeft kunnen vinden, kan het zijn dat deze activiteit op dit moment niet aangeboden wordt. Voor meer informatie over de desbetreffende activiteit kunt u contact opnemen met Welzijn Bloemendaal.
Hoe kan ik mij inschrijven op een activiteit?
Zoek de desbetreffende activiteit op in het Overzicht van activiteiten en klik de activiteit aan. Klik op de hierop volgende pagina rechts onderin op “Inschrijven”. Vul eventueel een opmerking in kies daarna voor “Bevestigen”. Om te kunnen inschrijven op een activiteit dient u ingelogd te zijn. Let op: het kan zijn dat inschrijven niet beschikbaar is, dit is dan door ons uitgeschaked.
Waar kan ik zien op welke activiteiten ik ingeschreven ben?
Om dit te kunnen zien is het noodzakelijk dat u bent ingelogd. Indien dat zo is kunt u na het aanklikken van het menu Start aan de rechterkant van het scherm naar ” Mijn Activiteiten”. Hier worden alle activiteiten getoond waar u zich voor ingeschreven heeft.
Ik heb een vergissing gemaakt en wil mezelf uitschrijven voor een activiteit, is dat ook via de website mogelijk?
Uitschrijven voor een activiteit is op dit moment online niet mogelijk. Hiervoor moet u per email, telefonisch of via email contact opnemen met Welzijn Bloemenaal.